בוגר תואר ראשון בהצטיינות במדעי בעלי החיים בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית.
ב-2023 סיים תואר ברפואה וטרינרית בבית הספר לוטרינריה של האוניברסיטה העברית. בסיום הלימודים המשיך לשנת אינטרנשיפ במחלקת רפואה פנימית של בית החולים הוטרינרי האוניברסיטאי בבית דגן.
בשנת 2025 הצטרף למחלקת החירום בבית החולים הוטרינרי וט סנטר.
תחומי עניין עיקריים מחלות כבד-מרה, ציטולוגיה.
ד"ר איתמר הגיע לתחום בעקבות חלום ילדות, כיום הוא נשוי ואבא לטארו הפרוותי והשובב.
בזמנו הפנוי אוהב לשחק טניס, לבלות עם טארו המתוק או פשוט לנוח אחרי משמרת ארוכה.




